Wspomnienia z dnia 10 lipca 2023

1. W pewnym momencie twojego życia przychodzi ten dzień kiedy uczysz się w większości od osób młodszych od siebie.  Ktoś ci tłumaczy jak grać w gry planszowe czy jak poprawnie łupać w capoeira - a potem rzuca na stół pluszowego misia i mówi że ogarnął go za pięć dych.  Patrzysz na dużo wyższego od siebie typka nieco zdziwiony. Jeszcze kupuje misie?- dziwisz się sobie samemu ze ktoś od ciebie sporo większy otacza się misiami. W sumie ludzie mocno mnie atakują za różne rzeczy- głównie te w których są ekspertami a ja nie jestem.  Każą mi się poprawiać. Mnie ostatnio większość sportowych czy ruchowych rzeczy nauczyły różne nastolatki.  

2. Strasznie padało.  Uczyliśmy się jak walczyć z trzema przeciwnikami na raz ale padał deszcz.  W kroplach deszczu dalej trenowalismy bo obok też inne treningi trwały mimo deszczu. Ale w końcu gruchnął grad. 

3. Kolonie wakacyjne. Gram w bilarda i w ping ponga i w piłkarzyki i w siatkę i w piłkę nożną. W sumie robię to co roku latem. 

Opr. Adam Fularz


--
null

Komentarze

Popularne posty