Uwagi redakcji -Kurort Sienna

List redakcji do Radnych gminy

Dzień dobry. 
W kurorcie Sienna-mapa na rozdrożu wyblakla i jest nieczytelna.  W ogóle nie ma map na rozstajach dróg w Państwa gminie. Szlaki turystyczne są słabo oznakowane. Jak-jako turysta- mam znaleźć drogę?  Mam pancerny telefon komórkowy i on już nie ma map. Nie jest to coś nowego ów mój telefon. Czy aby odwiedzić Państwa gminę- mam wozić w plecaku komplet map? Jak dojechać do tego kurortu? Czy w Państwa gminie działa wewnątrz-gminny transport publiczny? Autobusy miejskie i podmiejskie?  

Podobno w okolicach brak jest turystów. Na parkingach brak jest tylu aut co kiedyś.  Mówiono mi dziś o bardzo małej ilości rezerwacji w hotelach. Dziś w kurorcie Sienna nie znalazłem nic tańszego do noclegu jak oferta za 300 złotych.  Czyli dwie godziny jazdy na rowerze do downhillu z noclegiem i 2 posiłki to jakieś 620-650 złotych.  Wychodzi to dość drogo.  W dodatku brak komunikacji publicznej jeszcze podbija te ceny. Z tego co widzę to z braku kolei pasażerskiej nie docierają fani downhillu (te rowery są wielkie i wygodnie się je wiezie koleją) a samochód osobowy na dojazd drogą to jednak spory wydatek w tych czasach cen paliw. Ja nie miałem dziś jak się wydostać z tego kurortu Sienna bez samochodu. 

Proponuję Państwu aby usiedli Państwo do stołu z osobami z owego kurortu wypoczynkowego aby zapewnić tańsze noclegi i tańszy dojazd niż samochód osobowy- głównie dla osób z rowerami.  Z Kudowy do Karłowa jeździ np.  autobus z przyczepami na rowery.  Jest to chyba czeski wynalazek bo w Czechach jest to popularne. 
Pozdrawiam
Adam Fularz


--
null

Komentarze

Popularne posty