Festiwale dziś w okolicy... Jeden mnie nieźle zaskoczył. Dziś w Starym Wielisławiu ma wystąpić Paprodziad.


List

---------- Wiadomość przekazana dalej ----------
Od: Adam Fularz <adam na s..wieczorna.pl>
Data: sobota, 2 lipca 2022
Temat: Festiwale dziś w okolicy... Jeden mnie nieźle zaskoczył.



Drodzy Państwo. 
Otóż byłem na festiwalu w Starym Wielisławiu. Żadnego planu.  Nijakiego harmonogramu występów czy wykładów nie było.  Nigdzie nie było żadnego planu czegokolwiek na owych trzech scenach.  Wielka scena rozstawiona na lotnisku pod Kłodzkiem. Miasteczko bud z jedzeniem.  Gości tylko jakoś mało.  Na festiwalu telewizji ntv było kilka tysięcy osób a tutaj jakaś telewizja vtv chyba coś się źle zorganizowała bo jak można olać coś takiego jak "lajn ap". W efekcie ciekawy wykład mającego rzekomo natchnienie  poprzez czanellingi od sił wyższych człowieka był nijak nie ogłoszony i ktoś no prostu mnie zawołał.  Ja rozumiem że jakiś kanał telewizyjny pierwszy raz organizuje swój festiwal ale to było lekkie przegięcie nie podać w ogóle w jakie dni kto wystąpi i w jaki dzień festiwalu będzie koncert reggae. Otóż ma być dzisiaj jak się dowiedzieć mi udało no osoby na miejscu.   Zaproszenie:

FESTIWAL Ladodeia trwa od 01 do 03 lipca 2022 r. w miejscowości STARY WIELISŁAW okolice Polanicy Zdrój.Bilet wstępu na 1 dzień - 50zł/os. Pole namiotowe  30 zł doba. 
FESTIWAL także trwa od środy do niedzieli 03 lipca 2022 r. W miejscowości Paczym koło Lubawki. Muzyka rave electro psy dub ambient noise. Wstęp w sobotę 300 pln do niedzieli z namiotem. 


--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl



--
-------
Merkuriusz Polski




--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl



--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl

Komentarze

Popularne posty